Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

missglam's.followers

6 feb 2010

Saturday, February 6, 2010
sekarang da pkul 3.31pagi datuk harimau...
lewat nye...aku lum tido lagi???
xleh tido...nak wat cam mane kan...xngatuk lagi...
layan fesbuk...macam biase r men game r keje aku...
sambil layan lagu...kali nie aku duk layan lagu rossa...hati yang kau sakiti...
syahdu beb lagu nie...aku duk ulang2 je lagu nie...
setakat nie da dekat 50x aku ulang lagu nie...
tu la tabiat aku kalu korang nak tahu kalu aku da jumpe lagu yang suke gile2...suke tahap cipang r...
bukak fishville tadi...ikan aku sume mati...sedey...xsempat nak jual...
farm ville lah dari tadi x leh bukak ape la masalah ye...
hm...bosan r...esok x keje...xtahu lagi ape xtvt esok....
mybe duk umah je...surf tenet...
tenet3...sampai kan aku gado ngan sayang aku tu pasal aku nie 24hour in a day ngan laptop aku...
kalu msg ngan die pon mst aku sampai x tersedar msg sebab 'ralik' sangat...huhuhu..
cian lak kat die...tapi nak wat cam mane...huhu...
k la...cau dlu...

0 tukang.komeng to 6 feb 2010:

Post a Comment