Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

missglam's.followers

al-fatihah buat KAK NA...

Tuesday, February 16, 2010
hari nie aku x sangke sangat...
org yang agak rapat ngan aku da pulang ke rahmatullah...
kak na atau tengku intan karina bt wan kamal telah xde...die excident malam semalam...
pagi tadi datang ofis,tgu2 je kak na datang...tapi x dtg2 jugak...
bukak fesbuk kak na sume duk ucap takziah...ingat kan men2...
rupenye...kak na mmg da xde...sedey sangat...
baru je hari rabu lepas kuar makan kat kfc same ngan kak na...
tapi hari dapat berita yang kak na da xde...
cepat nye Allah s.w.t tarik nyawa kak na...
da tu die pinjam baju aku untuk pergi kursus fasi...
ade jugak la kenangan aku ngan kak na buat kali terakhir...
rindunye nak men galak2 ngan kak na...kacau2 kak na kat ym...
sebak sangat kalu ingat sume tu...tapi nak wak macam mane sume da takdir...
kak na excident ngan kete...ade cina mabuk langgar kete kak na...
sedey nye...tadi g melawat family kak na kat hospital...xtahan sangat...aku pom ngis same...
hari nie...meja sebelah aku nie kosong...biasenye ade org duk nyanyi2...tapi hari nie xde da...
kak na da xde da.....

0 tukang.komeng to al-fatihah buat KAK NA...:

Post a Comment