Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

missglam's.followers

bile nak dapat projek nie...

Monday, January 11, 2010
nie da masuk hari yang ke8 aku prac...tapi lum diberi sebarang system untuk dibuat(cehhh...gune ayat skema r konon...caittt)...keje aku duk ofis hari2 ialah bermain fesbuk,update blog,chating2,layan gosip2 artis yang x berfaedah, entah pape lagi r yang leh buat aku x bosan duk kat ofis nie...
nie kire okla ade tenet...leh gak men2 tenet...kalu x de lgsg...hadoiiii...mst lgi bosyan u...huhuhu
kemarin supervisor aku de bagi kertas utk system tu nanti...die suh bace...aku pun bace la...agak mencabar gak system tu nanti...system pasal ebajet untuk unit prancangan economy trganu...macam hebat je kan...mmg hebat pun...hahaha...
entah ape r aku nak wak nanti...somebody col 911 plesss...hhahaha....
bace gosip2 nie,sume tengah hangat pasal AJL smalam...xde hal len lagi yang timbul...huhu...
hmmm...ngatuk btul mate nie...nak tido kan kat ofis...kalu nie kat umah,da membute je la keje aku nie...come mon mizah come mon...chaiyuk2!!nie kul 5...lagi setgh jam nak abis keje...jap lagi yana datang...rindu nak jumpe yana...hahaha...

0 tukang.komeng to bile nak dapat projek nie...:

Post a Comment