Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

missglam's.followers

bosan...ngantuk...

Tuesday, January 19, 2010
arghhhhh................aku bosan...bosan giler2...
duk ofis xde pape nak wat....
fesbuk3...
abis game kat fesbuk da aku men tapi still bosan lagi...
nak edit blog nie xde idea...
hm...kalu la bile da keje nanti leh duk saje2 macam nie kan best...
duit masuk poket sokmo...GAJI BUTE LA TUH...
tapi hakikat nye x pun...
xtahu da nak wak pe...
nak tunggu kul5.30 tu macam lame gile kene tunggu...
aduhhh....
da la bosan...plus lak ngan ngantuk mate maxx...
kalu de bantal kat cini...mmg lena r aku tido...
kak na kat sebelah nie de gak keje...
ym ngan kak na...kutuk2 kak na skit2...huhhu...
dengar kak na nyanyi2...hehehe...
esok kene training system e-Pejabat yang kak baya buat untuk unit kewangan SUK tganu...
first time...even jadi pembantu kak baya je...neves tu tetap ade...
hope sume ok esok...amin...
da x tahu da nak taip pe...perut lak lapor gile....yang aku nak tekankan kat cini............AKU SANGAT BOSSSANNN!!!

0 tukang.komeng to bosan...ngantuk...:

Post a Comment