Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

missglam's.followers

Kisah Sorang Banduan

Sunday, April 18, 2010
Seorang banduanbaru saja berjaya melarikan diri dari penjara setelah dipenjarakanselama 20 tahun. Dalam perjalanannya, dia terjumpa sebuah rumah danmemecah masuk kedalamnya untuk mencari duit. Tetapi yang ditemukanhanyalah sepasang pengantin baru yang sedang tidur di atas katilmereka.
Banduan itu mengarahkan pengantin lelaki turun dari katil danmengikatnya dikerusi. Kemudian sambil mengikat pengantin perempuan dikatil, banduan itu mencium lehernya, dan terus bergegas ke bilik mandi.
Sementarabanduan berada di bilik mandi, pengantin lelaki berbisik kepadaisterinya: “Isteriku, dia adalah banduan yang melarikan diri daripenjara. Lihat saja baju yang dipakainya, dia mungkin sudah lamadipenjara dan tentu sudah lama tidak menyentuh wanita. Dari cara akulihat dia mencium lehermu, dia ingin melakukan hubungan seks denganmu,jangan menolak, jangan mengeluh, lakukan sesuai dengan keinginannya,berikan kepuasan. Orang ini merbahaya, jika marah, dia pasti membunuhkita. Jadi bertahanlah sayang.. Abang cintakan ayang..”
Sambil tersenyum, pengantin perempuan membalas, “Dia bukannya menciumleherku. Tapi dia berbisik ke telingaku. Dia cakap, dia ni homo dankatanyanya abang seksi sekali dan dia bertanya dimana saya simpan bodylotion? Saya jawab di bilik mandi. Saya rasa dia ingin melakukanhubungan seks dengan abang, jangan menolak, jangan mengeluh, lakukansesuai dengan keinginannya, berikan kepuasan. Bertahanlah sayang. Ayangcintakan abang juga.

1 tukang.komeng to Kisah Sorang Banduan:

.::tAk AdE pErAsaaN::. said...

hahaha da lame sgt tinggal dlm penjara smpai jd gay.

Post a Comment